დაუვიწყარი დღეები SMS- ელებთან!!!:*

3 მაისი

მოგესალმებით ყველას! მინდა გიამბოთ ერთი ძალიან საინტერესო რამ. ეს ამბავი გვეხება მე და ჩემს ბლოგს. ამბავი რომელიც მე უნდა გიამბოთ,სათავე აიღო მაისში, როდესაც მე შევავსე აპლიკაცია. ეს აპლიკაცია იყო “სოციალური მედია სკოლებში” პროექტის. აპლიკაციის შევსების შემდეგ, მე დამირეკა ამ პროექტის მენეჯერმა ნანა იოსელიანმა, რომელმაც მაცნობა რომ მე გავიმარჯვე და ამ პროექტში მიმიღეს!
დაგვეწყო ტრენინგები. ამ ტრენინგებზე გვასცავლიდნენ, ინტერნეტთან მიშაობას, ბლოგის შექმნას, და უამრავ სხვა საინტერესო რამეს. ასეთი ტრენინგები ტარდებოდა კიდევ სამ ქალაქში: ანუ ქუტაიში, ბათუმში, თბილიში და რუსთავში! ტრენინგების შემდეგ თითოეული ქალაქიდან ამოგვარჩიეს, სამ-სამი გამარჯვებული ბლოგი, რომლის სიაშიც მე და ჩემი ბლოგიც მოვხვდით რამაც ძალიან გამახარა! :*გამარჯვებულ ბლოგერებს ტრენინგი ერთად ჩაგვიტარდა და ბათუმს ვეწვიეთ 3 დღით.

მინდა ავღნიშნო რომ ეს 3 დღე იყო დაუვიწყარი,შთამბეჭდავი, ძალიან საინტერესო და რაც მთავარია ბევრი რამის მსწავლები! გეფიცებით არაფერს არ ვაზვიადებ, ეს სწორედ ასე იყო!ამ 3 დღეში მე შევისწავლე, ბევრი საინტერესო რამ, როგორიცაა გუნდურობა, ლიდერობა, რომლის ტრენერიც ქალბატონი ლია გახლდათ,ძალიან საყვარელი ადამიანი! ასევე შევისწავლეთ ინტერნეტი უკეთ და ღრმად, რომლის ტრენერებიც დოდკა ხარხელი და სანდრო ასათიანი გახლდათ, მინდა ავღნიშნო რომ ეს ადამიანები არასოდეს დამავიცყდება, და ყველაზე ტკბილ მოგონებებად დამრჩებიან გულში! :* და რაც მთავარია ნანა იოსელიანი ძალიან კარგი ადამიანი, (ნანა რომ არა 500 ლარით მაჯარიმებდნენ, არაფრის გამო) 😀 მინდა ამ ადამიანებს გადავუხადო უღრმესი მადლოა რომ არსებობენ და გული გაგვიხარეს ბავშვებს. ბავშვები ვახსენე ხო? ეს ბავშვები რომლებიც მე გავიცანი ამ ტრენინგზე, არიან ჩემი ფავორიტი ადამიანები. ძალიან მოსიყვარულენი, თბილები და რაც მთავარია მეგობრულები! უამრავი რამ ვისწავლე ამ ბავშვებიდან. განსაკუთრებით არ დამავიწყდება ბათუმელი ბავშვები. გაოცებული დავრჩი, მათი ნახვით, ძალიან საინთერესო და მოსიყვერულე ბავშვები არიან, ასევე რუსთაველი და თბილისელი ბავშვებიც. ძალიან შემაყვარა ამ ბავშვებმა თავი. მოკლედ ეს იყო ის რაზეც მე ვერც კი ვიოცნებებდი. ჩემო მკითხველებო ვისაც გსურთ მიიგოთ ამ პროექთში მონაწილეობა გაეცანით facebook-ის გვერდს.http://www.facebook.com/SocialMS დამიჯერეთ არ ინანებთ! გაიგებთ ბევრ სიახლეს, და საინტერესო თემაზე ასევე მიიღებთ დიდ გამოცდილებას და ბევრ ცოდნას!!!

One Response to “დაუვიწყარი დღეები SMS- ელებთან!!!:*”

  1. kolfildisblog ივნისი 21, 2011 at 3:22 PM #

    ძალიან კარგი იყო,მადლობა ამ პროექტის ავტორებს, ასეთი კარგი პროექტისთვის

დატოვე კომენტარი